Відкрита лекція: Основні види комунікації в організаціях
Альберт Мейєрабіан встановив, що в щоденній комунікації 7% складають слова, 38% – звукові засоби (тон голосу, інтонація звуку та ін.), 55% – немовна взаємодія, що здійснюється за рахунок невербальних засобів. Сучасне суспільство постійно прагне збільшення своїх комунікативних можливостей. Для окремої людини засоби комунікації — це мобільний зв’язок, спілкування, Інтернет і т.д. Що ж таке комунікація у науковому сенсі і як це поняття застосовується у різних сферах життя? Відповіді на ці та інші питання студенти факультету менеджменту, маркетингу та публічного адміністрування ОНТУ почули під час відкритої лекції доцента кафедри менеджменту і логістики І.В. Мунтян на тему «Основні види комунікації в організаціях».

Лекція проходила 15 лютого в рамках циклу лекцій Інституту культуру. Практичні аспекти теми лекції викликали чималу кількість питань у здобувачів до лектора, адже, як виявилося, навіть чутки при раціональній стратегії побудови менеджменту мають практичний результат і впливають на ефективність роботи компанії/


Вебінар ТОВ "Сільпо Фуд"
You May Also Like

06.03.2025 р. відбулась зустріч із представницею ТОВ “Сільпо-Фуд”
March 7, 2025
Вітаємо магістрів!
December 22, 2022