Менеджмент

  • ОПП
  • Методологія та організація наукових досліджень

    Анотація навчальної дисципліни
    Методологія наукових досліджень базується на сумі знань, отриманих у ході вивчення філософії, соціології, психології, політології, культурології за програмою вищої професійної освіти. Дисципліна «Методологія та організація наукових досліджень» виконує методологічну і методичну функції за віднесенням до всіх дисциплін магістерської програми як ефективний засіб проведення наукових досліджень у всіх економічних знаннях. Стрімке підвищення ролі науки в сучасному світі вимагає від майбутнього факультету менеджменту значного рівня теоретичних знань і практичних умінь у проведенні наукових досліджень та їх ефективної організації. Ухвалення адекватних управлінських рішень стає можливим лише з використанням великих обсягів накопичених знань, які можуть бути задіяні в процесі проведення та впровадження наукових досліджень. Для майбутнього фахівця дереві стають уміння організувати науково-дослідницьку діяльність та ефективно використовувати вже відомі наукові розробки. Конкурентну боротьбу виграють ті менеджери, які остаточно повернули компанію в такі, що продукують і підтримують знання.

    Мета навчальної дисципліни
    Методом  даного курсу є незвичайні студенти магістратури з вихідними інструментами та методами проведення наукових та дослідницьких робіт у різних економічних процесах і явищ.

    Силабус освітньої компоненти

    Робоча програма

    Психологія управління

    Анотація навчальної дисципліни

    Потреба в науково-психологічному обґрунтуванні діяльності людини особливо відчувається сьогодні, у період перебудови господарського механізму і суспільного життя в Україні. Психологічні сталі забезпеченням, предметом знань підвищеного попиту. Психологія перетворюється з вузько академічного знання на життєво важливу і корисну багатьом людям науково-практичну дисципліну. У системі професійної підготовки майбутніх менеджерів в умовах ЗВО чильне місце дає психологічна освіта, ефективність якої великою мірою забезпечується рівними лекціями, що пропонуються студентам. Даний курс дає можливість студентові сформувати стійкий інтерес до особливостей психологічного управління людиною, допомогти їм усвідомити, що кандидату, який обіймає управлінську посаду, достатньо глибокі психологічні знання. Адже сьогодні не можна погодитися, що значення психологічного фактора в управлінні підсилюється, і його недооцінка ефективна до деструктивних змін.

    Мета навчальної дисципліни
    Методом  даного курсу розкривається зміст та особливості психологічних аспектів управлінської діяльності, формування вмінь психологічного аналізу особистості та міжособистісних взаємодій у групах, визначення оптимальних засобів впливу на працівників для створення належного соціально-психологічного клімату в колективі.

    Силабус освітньої компоненти

    Робоча програма

    Ділове адміністрування

    Анотація навчальної дисципліни
    Ділове адміністрування – конкретна сфера наукового знання, яка дуже швидко прогресує. Так, в Україні за останні роки збільшився інтерес до цих знань через те, що проблема підготовки кваліфікованих професійних працівників і державних службовців стала вимогою сьогодення. таким чином, державні структури, забезпечуючи виконання законів, за якими живе країна, мають бути озброєні знаннями з питань управління. Вони повинні вміти виконувати функції планування, організації, мотивації, контролю працівників організації, які забезпечують досягнення її цілей. Наявна потреба у закріпленні основних концептуальних засад і вдосконалення функціонування системи ділового адміністрування. Навчальна дисципліна «Ділове адміністрування» допоможе студентам розкрити можливості їхньої участі в адаптації світового досвіду ділового адміністрування.

    Мета навчальної дисципліни
    Методом  даного курсу є володіння студентами теорією та практикою результативного управління організацією в мінімальних умовах соціально-економічного виховання; інституційними оволодіння практичними знаннями та набуття практичних навичок із організації процесу управління змінами; формування належних практичних вмінь і навичок застосування універсального інструментарію розробки та реалізації універсальних проектів з метою досягнення ефективного розвитку та розвитку організації; формування системи знань з теорії та методології управління якістю; принципів побудови та функціонування системи управління якістю; вивчення нормативно-правових, організаційних та економічних питань щодо управління якістю.

    Силабус освітньої компоненти

    Робоча програма

    Інноваційний менеджмент

    Анотація навчальної дисципліни
    Управління науковою та інноваційною діяльністю стало місцем складового менеджменту на кожному підприємстві, орієнтованому на стратегічний успіх у жорстких конкурентних умовах ринкової економіки. Основним призначенням вивчення дисципліни «Управління інноваціями» є формування у майбутніх фахівців системних знань і розуміння концептуальних основ управління інноваційною діяльністю, теорії й практики розвитку цього напряму та отримання навичок самостійної роботи щодо формування знань, стратегії й тактики розвитку виробництва, інноваційної політики фірми, принципів і чинників її розвитку, формування інновацій, методи та інструментарій їх створення і способів реалізації

    Мета навчальної дисципліни
    Мета і завдання вивчення дисципліни  – дати теоретичні основи, які наведено в змісті дисципліни, висвітлити різноманітні підходи до вирішення тих чи інших питань, які охоплюються дисципліною, показати проблемні завдання в цих питаннях та шляхи їх розв’язання.

    Силабус освітньої компоненти

    Робоча програма

    Антикризове управління підприємствами галузі

    Анотація навчальної дисципліни
    Завдання вивчення дисципліни «Антикризове управління підприємствами галузі (АУПГ) здійснюється у формуванні теоретичних основ управління підприємством у кризових і передкризових ситуаціях, ознайомлених з механізмом виявлення кризи і кризового стану підприємства, опрацювання практичних методів оцінки та діагностики кризи та розробки заходів щодо їх нейтралізації. . , вивчені підходи і методи антикризового управління з урахуванням передового досвіду.

    Метанавчальні дисципліни
    Метавикладання системи дисципліни АУПГ – формування знань та умінь з антикризового управління підприємством – розпізнавання та діагностика кризових явищ, прогнозування наслідків розвитку кризових явищ та їх вплив на результати діяльності підприємства, визначення можливостей запобігання та забезпечення функціонування підприємства в умовах кризи, ліквідація наслідків. кризи, прийняття та реалізація антикризових управлінських рішень.

    Силабус освітньої компоненти 

    Робоча програма

    Стратегічний менеджмент

    Анотація навчальної дисципліни
    Вивчення дисципліни «Стратегічний менеджмент» дозволяє отримати знання щодо сутності стратегічного управління, навчити використовувати методики стратегічного та портфельного аналізу на практиці, розробляти та реалізовувати стратегії підприємства, використовувати інструментарій стратегічного менеджменту при прийнятті управлінських рішень. Курс «Стратегічний менеджмент» є дисципліною фахової підготовки магістрів зі спеціальності 073 «Менеджмент», в рамках якої розглядаються методичні підходи до формування місії і цілей підприємства, стратегічної діагностики його середовища та потенціалу, аналізу стратегічних альтернатив, вибору та реалізації стратегій.

    Мета навчальної дисципліни

    Методом  навчальної дисципліни «Стратегічний менеджмент» є отримання знань і розуміння теоретичних завдань, інструментарію, методології та практики стратегічного управління на підприємствах.

    Силабус освітньої компоненти

    Робоча програма

    Фінансовий менеджмент

    Анотація навчальної дисципліни
    Розвиток ринкової економіки, умови жорсткої конкуренції, динамічні зміни у зовнішньому середовищі потребують нових підходів до управління підприємством. Важливе місце в системі менеджменту підприємства займає управління фінансами, від ефективності та якості якого залежить рівень рентабельності підприємства, його платоспроможність та фінансова стійкість, темпи його економічного зростання та ринкова вартість. Управління фінансами впевнено входить у вітчизняну практику господарювання, застосовуючи багатий арсенал накопичених ринковою економікою методів.

    Метанавчальної дисципліни
    Метавивчення  дисципліни – системи формування знань з теорії, методології та практичного здійснення управління фінансами підприємств, операційною та інвестиційною діяльністю, визначені стратегії і тактики фінансового забезпечення суб’єктів господарювання в умовах ринкових відносин і динамічного розвитку економіки.

    Силабус освітньої компоненти

    Робоча програма

    Інформаційні системи і технології

    Анотація навчальної дисципліни
    Висвітлюється роль інформаційних систем і технологій у діяльності сучасних підприємств та організацій. Розглядається основні поняття щодо інформації, даних, знань, інформаційних ресурсів організації. Докладно складаються ознаки та характеристики корпоративних інформаційних систем, їх класифікації, критерії та методи вибору, проблеми інтеграції та створення єдиного інформаційного простору. Розкривається еволюція промислових стандартів створення корпоративних інформаційних систем. Розглядається характеристика основних класів інформаційних технологій; особливо увага приділяється використанню технологій Інтернет та мобільних технологій у сучасному бізнесі, а також технологіям управління проектами.

    Мета навчальної дисципліни

    Методом  навчальної дисципліни «Інформаційні системи та технології» є формування теоретичних знань та практичних навичок у галузі побудови та функціонування інформаційних систем і комп’ютерних технологій та можливостей їх використання при управлінні підприємством.

    Силабус освітньої компоненти

    Робоча програма

    Кваліфікаційний іспит

    Анотація навчальної дисципліни
    Менеджмент – це наука, яка спирається на об’єктивні закони та закономірності, чіткі правила й технології. З іншого боку, менеджмент має справу з людськими спільнотами, які суттєво відрізняються одна від однієї звичкою, традиціями, життєвими цінностями, інститутами, рівнем освіти, суспільною мораллю тощо. За допомогою менеджменту людське суспільство з хаотичного перетворюється на високоорганізоване й ефективне. Тому підготовка фахівців, які вміють забезпечити раціональне управління економічними, фінансовими, інвестиційними, інноваційними та соціальними процесами на підприємствах у різних напрямках діяльності, організувати ефективні системи управління, удосконалювати управління відповідно до тенденцій економічного та соціального розвитку регіону та країни є вкрай необхідною.

    Мета навчальної дисципліни
    Кваліфікаційний іспит ставить за мету комплексну перевірку теоретичних та практичних навичок із професійної дисципліни за спеціальністю 073 «Менеджмент» здобувачів вищої освіти за іншим (магістерським) рівнем. Кваліфікаційний іспит має підтвердити: рівень теоретичної та практичної підготовки, відповідність вимогам стандарту вищої; вміння оперувати знаннями, отриманими з комплексу дисципліни за фахом. Програмний матеріал подано в теоретичних питаннях і практичних завданнях на основі міжпредметних зв’язків. 

    Програма кваліфікаційного випробування з циклу дисципліни професійної підготовки

    Дослідницька практика

    Анотація навчальної дисципліни
    Успішне проходження студентом дослідницької практики значною мірою відрізняється від того, наскільки він чітко показує його основні вимоги щодо теоретичного рівня, змісту, структури, обсягу, форми оформлення матеріалу та роботи. Дослідницька практика магістрів є обов’язковим компонентом освітньої програми для здобуття освітнього рівня «Магістр» спеціальності «Менеджмент» та має на меті отримання студентом професійних навичок і вмінь здійснення самостійної науково-дослідницької діяльності. спрямована на закріплення теоретичних знань, одержаних під час навчання, набуття та удосконалення практичних навичок і умінь у процесі професійної діяльності, розвиток у студентів здатності компетентного прийняття самостійних рішень у виробничих ситуаціях, оволодіння сучасними методами та формами науково-дослідної діяльності, вміння працювати в колективі. .

    Мета навчальної дисципліни
    Мета дослідницької практики магістрів – формувати навички аналізу управлінської діяльності підприємства (установи, організації), розробки інноваційних, інвестиційних стратегій, антикризового управління підприємствами, а також проаналізувати матеріали для написання кваліфікаційної роботи магістра.

    Програма та методичні рекомендації до дослідницької практики

    Кваліфікаційна магістральна робота

    Анотація навчальної дисципліни

    Кваліфікаційна магістерська робота – це самостійне теоретико-прикладне дослідження, яке виконується студентом на завершальному етапі здобуття повної вищої освіти за кваліфікаційним рівнем «магістр». Вона є кваліфікаційним документом, на підставі захисту якого екзаменаційна комісія (ЕК) визначає рівень теоретичної та практичної підготовки випускника, його здатність до самостійної роботи за фахом, а також рішення про присвоєння відповідної кваліфікації та видачу диплома. Як теоретико-прикладне дослідження КМР має опублікувати глибоке теоретичне осмислення актуальної організаційно-управлінської або соціально-економічної проблеми, а також обґрунтований проект практичного її розв’язання, виконаний на основі результатів проведеного аналізу діяльності конкретної організації-замовника (бази практики).

    Мета навчальної дисципліни
    Метод  підготовки КМР є поглиблення студентом теоретичних і практичних знань з обраного напряму спеціалізації, виробничих завдань; сприяння розвиткові сучасних пошуків наукових досягнень у певній сфері та уміння їх самостійно використовувати при вирішенні прикладних проблем; виявлення ступеня підготовки випускників до самостійної практичної діяльності.

    Методичні рекомендації щодо підготовки та захисту кваліфікаційної магістерської роботи

  • Вибіркові освітні компоненти
  • ОПП
  • Методологія та організація наукових досліджень

    Анотація навчальної дисципліни
    Методологія наукових досліджень базується на сумі знань, отриманих у ході вивчення філософії, соціології, психології, політології, культурології за програмою вищої професійної освіти. Дисципліна «Методологія та організація наукових досліджень» виконує методологічну і методичну функції за віднесенням до всіх дисциплін магістерської програми як ефективний засіб проведення наукових досліджень у всіх економічних знаннях. Стрімке підвищення ролі науки в сучасному світі вимагає від майбутнього факультету менеджменту значного рівня теоретичних знань і практичних умінь у проведенні наукових досліджень та їх ефективної організації. Ухвалення адекватних управлінських рішень стає можливим лише з використанням великих обсягів накопичених знань, які можуть бути задіяні в процесі проведення та впровадження наукових досліджень. Для майбутнього фахівця дереві стають уміння організувати науково-дослідницьку діяльність та ефективно використовувати вже відомі наукові розробки. Конкурентну боротьбу виграють ті менеджери, які остаточно повернули компанію в такі, що продукують і підтримують знання.

    Мета навчальної дисципліни
    Методом  даного курсу є незвичайні студенти магістратури з вихідними інструментами та методами проведення наукових та дослідницьких робіт у різних економічних процесах і явищ.

    Силабус освітньої компоненти

    Робоча програма

    Іноземна мова професійного спрямування

    Силабус освітньої компоненти

    Робоча програма

    Ділове адміністрування

    Анотація навчальної дисципліни
    Ділове адміністрування – конкретна сфера наукового знання, яка дуже швидко прогресує. Так, в Україні за останні роки збільшився інтерес до цих знань через те, що проблема підготовки кваліфікованих професійних працівників і державних службовців стала вимогою сьогодення. таким чином, державні структури, забезпечуючи виконання законів, за якими живе країна, мають бути озброєні знаннями з питань управління. Вони повинні вміти виконувати функції планування, організації, мотивації, контролю працівників організації, які забезпечують досягнення її цілей. Наявна потреба у закріпленні основних концептуальних засад і вдосконалення функціонування системи ділового адміністрування. Навчальна дисципліна «Ділове адміністрування» допоможе студентам розкрити можливості їхньої участі в адаптації світового досвіду ділового адміністрування.

    Мета навчальної дисципліни
    Методом  даного курсу є володіння студентами теорією та практикою результативного управління організацією в мінімальних умовах соціально-економічного виховання; інституційними оволодіння практичними знаннями та набуття практичних навичок із організації процесу управління змінами; формування належних практичних вмінь і навичок застосування універсального інструментарію розробки та реалізації універсальних проектів з метою досягнення ефективного розвитку та розвитку організації; формування системи знань з теорії та методології управління якістю; принципів побудови та функціонування системи управління якістю; вивчення нормативно-правових, організаційних та економічних питань щодо управління якістю.

    Силабус освітньої компоненти

    Робоча програма

    Інноваційний менеджмент

    Анотація навчальної дисципліни
    Управління науковою та інноваційною діяльністю стало місцем складового менеджменту на кожному підприємстві, орієнтованому на стратегічний успіх у жорстких конкурентних умовах ринкової економіки. Основним призначенням вивчення дисципліни «Управління інноваціями» є формування у майбутніх фахівців системних знань і розуміння концептуальних основ управління інноваційною діяльністю, теорії й практики розвитку цього напряму та отримання навичок самостійної роботи щодо формування знань, стратегії й тактики розвитку виробництва, інноваційної політики фірми, принципів і чинників її розвитку, формування інновацій, методи та інструментарій їх створення і способів реалізації

    Мета навчальної дисципліни
    Мета і завдання вивчення дисципліни  – дати теоретичні основи, які наведено в змісті дисципліни, висвітлити різноманітні підходи до вирішення тих чи інших питань, які охоплюються дисципліною, показати проблемні завдання в цих питаннях та шляхи їх розв’язання.

    Силабус освітньої компоненти

    Робоча програма

    Антикризове управління підприємствам харчових та переробних галузей

    Анотація навчальної дисципліни
    Завдання вивчення дисципліни «Антикризове управління підприємствами галузі (АУПГ) здійснюється у формуванні теоретичних основ управління підприємством у кризових і передкризових ситуаціях, ознайомлених з механізмом виявлення кризи і кризового стану підприємства, опрацювання практичних методів оцінки та діагностики кризи та розробки заходів щодо їх нейтралізації. . , вивчені підходи і методи антикризового управління з урахуванням передового досвіду.

    Метанавчальні дисципліни
    Метавикладання  системи дисципліни АУПГ – формування знань та умінь з антикризового управління підприємством – розпізнавання та діагностика кризових явищ, прогнозування наслідків розвитку кризових явищ та їх вплив на результати діяльності підприємства, визначення можливостей запобігання та забезпечення функціонування підприємства в умовах кризи, ліквідація наслідків. кризи, прийняття та реалізація антикризових управлінських рішень.

    Силабус освітньої компоненти 

    Робоча програма

    Стратегічний менеджмент

    Анотація навчальної дисципліни
    Вивчення дисципліни «Стратегічний менеджмент» дозволяє отримати знання щодо сутності стратегічного управління, навчити використовувати методики стратегічного та портфельного аналізу на практиці, розробляти та реалізовувати стратегії підприємства, використовувати інструментарій стратегічного менеджменту при прийнятті управлінських рішень. Курс «Стратегічний менеджмент» є дисципліною фахової підготовки магістрів зі спеціальності 073 «Менеджмент», в рамках якої розглядаються методичні підходи до формування місії і цілей підприємства, стратегічної діагностики його середовища та потенціалу, аналізу стратегічних альтернатив, вибору та реалізації стратегій.

    Мета навчальної дисципліни

    Методом  навчальної дисципліни «Стратегічний менеджмент» є отримання знань і розуміння теоретичних завдань, інструментарію, методології та практики стратегічного управління на підприємствах.

    Силабус освітньої компоненти

    Робоча програма

    Фінансовий менеджмент

    Анотація навчальної дисципліни
    Розвиток ринкової економіки, умови жорсткої конкуренції, динамічні зміни у зовнішньому середовищі потребують нових підходів до управління підприємством. Важливе місце в системі менеджменту підприємства займає управління фінансами, від ефективності та якості якого залежить рівень рентабельності підприємства, його платоспроможність та фінансова стійкість, темпи його економічного зростання та ринкова вартість. Управління фінансами впевнено входить у вітчизняну практику господарювання, застосовуючи багатий арсенал накопичених ринковою економікою методів.

    Метанавчальної дисципліни
    Метавивчення  дисципліни – системи формування знань з теорії, методології та практичного здійснення управління фінансами підприємств, операційною та інвестиційною діяльністю, визначені стратегії і тактики фінансового забезпечення суб’єктів господарювання в умовах ринкових відносин і динамічного розвитку економіки.

    Силабус освітньої компоненти

    Робоча програма

    Інформаційні системи і технології підприємств харчових та переробних галузей

    Анотація навчальної дисципліни
    Висвітлюється роль інформаційних систем і технологій у діяльності сучасних підприємств та організацій. Розглядається основні поняття щодо інформації, даних, знань, інформаційних ресурсів організації. Докладно складаються ознаки та характеристики корпоративних інформаційних систем, їх класифікації, критерії та методи вибору, проблеми інтеграції та створення єдиного інформаційного простору. Розкривається еволюція промислових стандартів створення корпоративних інформаційних систем. Розглядається характеристика основних класів інформаційних технологій; особливо увага приділяється використанню технологій Інтернет та мобільних технологій у сучасному бізнесі, а також технологіям управління проектами.

    Мета навчальної дисципліни

    Методом  навчальної дисципліни «Інформаційні системи та технології» є формування теоретичних знань та практичних навичок у галузі побудови та функціонування інформаційних систем і комп’ютерних технологій та можливості їх використання при управлінні підприємством.

    Силабус освітньої компоненти

    Робоча програма

    Кваліфікаційний іспит

    Анотація навчальної дисципліни
    Менеджмент – це наука, яка спирається на об’єктивні закони та закономірності, чіткі правила й технології. З іншого боку, менеджмент має справу з людськими спільнотами, які суттєво відрізняються одна від однієї звичкою, традиціями, життєвими цінностями, інститутами, рівнем освіти, суспільною мораллю тощо. За допомогою менеджменту людське суспільство з хаотичного перетворюється на високоорганізоване й ефективне. Тому підготовка фахівців, які вміють забезпечити раціональне управління економічними, фінансовими, інвестиційними, інноваційними та соціальними процесами на підприємствах у різних напрямках діяльності, організувати ефективні системи управління, удосконалювати управління відповідно до тенденцій економічного та соціального розвитку регіону та країни є вкрай необхідною.

    Мета навчальної дисципліни
    Кваліфікаційний іспит ставить за мету комплексну перевірку теоретичних та практичних навичок із професійної дисципліни за спеціальністю 073 «Менеджмент» здобувачів вищої освіти за іншим (магістерським) рівнем. Кваліфікаційний іспит має підтвердити: рівень теоретичної та практичної підготовки, відповідність вимогам стандарту вищої; вміння оперувати знаннями, отриманими з комплексу дисципліни за фахом. Програмний матеріал подано в теоретичних питаннях і практичних завданнях на основі міжпредметних зв’язків. 

    Програма кваліфікаційного випробування з циклу дисципліни професійної підготовки

    Дослідницька практика

    Анотація навчальної дисципліни
    Успішне проходження студентом дослідницької практики значною мірою відрізняється від того, наскільки він чітко показує його основні вимоги щодо теоретичного рівня, змісту, структури, обсягу, форми оформлення матеріалу та роботи. Дослідницька практика магістрів є обов’язковим компонентом освітньої програми для здобуття освітнього рівня «Магістр» спеціальності «Менеджмент» та має на меті отримання студентом професійних навичок і вмінь здійснення самостійної науково-дослідницької діяльності. спрямована на закріплення теоретичних знань, одержаних під час навчання, набуття та удосконалення практичних навичок і умінь у процесі професійної діяльності, розвиток у студентів здатності компетентного прийняття самостійних рішень у виробничих ситуаціях, оволодіння сучасними методами та формами науково-дослідної діяльності, вміння працювати в колективі. .

    Мета навчальної дисципліни
    Мета дослідницької практики магістрів – формувати навички аналізу управлінської діяльності підприємства (установи, організації), розробки інноваційних, інвестиційних стратегій, антикризового управління підприємствами, а також проаналізувати матеріали для написання кваліфікаційної роботи магістра.

    Програма та методичні рекомендації до дослідницької практики

    Кваліфікаційна магістральна робота

    Анотація навчальної дисципліни

    Кваліфікаційна магістерська робота – це самостійне теоретико-прикладне дослідження, яке виконується студентом на завершальному етапі здобуття повної вищої освіти за кваліфікаційним рівнем «магістр». Вона є кваліфікаційним документом, на підставі захисту якого екзаменаційна комісія (ЕК) визначає рівень теоретичної та практичної підготовки випускника, його здатність до самостійної роботи за фахом, а також рішення про присвоєння відповідної кваліфікації та видачу диплома. Як теоретико-прикладне дослідження КМР має опублікувати глибоке теоретичне осмислення актуальної організаційно-управлінської або соціально-економічної проблеми, а також обґрунтований проект практичного її розв’язання, виконаний на основі результатів проведеного аналізу діяльності конкретної організації-замовника (бази практики).

    Мета навчальної дисципліни
    Метод  підготовки КМР є поглиблення студентом теоретичних і практичних знань з обраного напряму спеціалізації, виробничих завдань; сприяння розвиткові сучасних пошуків наукових досягнень у певній сфері та уміння їх самостійно використовувати при вирішенні прикладних проблем; виявлення ступеня підготовки випускників до самостійної практичної діяльності.

    Методичні рекомендації щодо підготовки та захисту кваліфікаційної магістерської роботи

  • Вибіркові освітні компоненти