Відкрита лекція “Особливості сучасних рекламних текстів у соціальних мережах”

Особливості сучасних рекламних текстів у соціальних мережах» – саме під такою назвою пройшла відкрита лекція к.с.н., доц. кафедри менеджменту і логістики Ірини Мунтян, яка проводилася в рамках курсу «Практична стилістика та копірайтинг». На відкритій лекції були присутні студенти зі спеціальності «Менеджмент», «Маркетинг» та «Туризм».
Успішні стратегії відомих компаній, таких як «Pixar», «The Walt Disney Company» і звісно кіноіндустрій Голлівуду, секрети написання яскравих, запам’ятовуючих історій, техніки написання постів у соціальних мережах – ці та інші питання активно обговорювалися під час зустрічі. Звісно, не обійшлося без згадки улюблених стрічок кінофільмів, мультфільмів, адже це яскраві приклади професійного володіння ключами сторітеллінгу.